Teknisk Support

Om noe går galt, er vi her!
Selv når salgsprosessen er fullført, er det viktig å kunne tilby optimal support til kundene. I over 90% av tilfellene kan vi bidra til å løse problemene uten involvering fra leverandøren, noe som betyr rask hjelp. 

Selv etter leveransen, er det viktig å gi kunden best mulig støtte. Vårt Tech-team kan se tilbake på mange års erfaring innen IT-sikkerhet og Post Sales Support. Den optimale støtten til våre kanalpartnere er grunnmuren i partnerskapet.

Partner Support

Avhengig av servicenivå hos den respektive leverandøren og eventuelle supportkontrakter, er utdannede og sertifiserte produktspesialister tilgjengelig som en del av vår norsktalelig partnersupport, for å ta seg av en rask løsning på dine supporthenvendelser.


Registrer din supporthenvendelse

For å registrere din supporthenvendelse er det tilstrekkelig med en enkel e-post til support@infinigate.no.

Send oss gjerne en e-post med så mange detaljer som mulig, slik at vi kan finne en løsning på utfordringen din så raskt som mulig.

Har du spørsmål via telefon, kan du kontakte supportteamet vårt på +47 67 10 18 00

Har du spørsmål?

Vårt Tech-team hjelper deg gjerne.
support@infinigate.no
Kontakt oss